|
|
| |
|
| |
hıgh school musical - sen bir tanesin...
|
|
ilk önce hepsi1 adlı albümleriyle büyük küçük herkesin kalbini kazandılar.sonra hepsi2 adlı diğer albümü çıktıktan kısa bir süre sonra pepsi ile yapılan anlaşma sonucu her altılı pepsi alanlara içerisinde tempo ve kaç yıl geçti aradan adlı şarkılarının remixleri bulunan sezen aksu imzalı bir albüm hediye edildi.bu albüm çıktıktan kısa bir süre sonra hepsi1 adlı dizileri ile herkesin gönlünü feth eden hepsi grubu üyeleri son olarakta winx club a yaptıkları sen bir tanesin adlı şarkıyla winx severleride kendine bağladı.müthiş şarkının sözleri aşağıda yazıyor...
Sabah kalktım
Bugün yine çok geç kaldım
Saçımı yaptım
Güneş parlar harika
Dışarı çıktım
Arkadaşlar beni bekler
Yeni macera
Zor bir gün okulda bugün
Çalışmakla öğrenecek çok şey var
Boşa vakit yok
İşte her gün böyleyim
Dalıp gitmişim, öğretmen kızdı!
Sendin aklından,
Halledersin diyorlar arkadaşlar
Bu sensin! İstersen her şeyi alırsın
Bu sensin! Hayat bir eğlence, gülsene
Güçlüsün, istersen dünya elinde
Parlarsın unutma, sen bir yıldızsın gel bize
Bugün okul yok
Bir şeyler bulmam lazım
Derdim tasam yok
Sokaklarda dolaşsam
Annem gel der
Evinden uzak kaldın
Ama ben bugün
Arkadaşlarla eğlenmek,
havaya uçmak isterim
Beni dinle
NAKARAT
Kendin olmak varken asla başkasına bakma
İnan ki sen bir perisin
Beni dinle
NAKARAT
İnan ki sen bir perisin
İnanmalısın güven bana
teşekkür ederim...
editör:asena akgöl
|
|
bu site yapıldığından beri 8522 ziyaretçi (23458 klik) arkadaşımız buradaydı!
|
|
sevgili arkadaşlar;
ilk önce siteme girdiğiniz ve bu mesajı okuyacak kadar sabrınız olduğunuz için sizi kutluyorum.
ben bu siteyi sizden kıskandığım için veya kimseyi kıskandırmak için yapmadım sadece kafamdaki neden benim sitem yok düşüncesi ile yapmak istedim.
size kendimden bahsedeyim.1996 yılında konyada doğdum ben 2 yaşındayken babamın işi nedeni ile buraya taşındık.halada burdayız.dedikodu yapmak benim hobimdir,birilerini ispiyonlamayıda sevmem değil.bunların yanı sıra klasik baleye vede müziğe ilgi duyarım.derslerim iyidir.dersler demişken geçtiğimiz günlerde hepimiz karnelerimizi aldık bazılarımız sevindi bazılarımız üzüldü.neyse tamam madem istiyorsunuz kapatalım bu konuyu.
ben sizi daha fazla tutmayayım ya hala ne bakıyorsunuz böm böm diğer sayfalarıda gesenize.bak hala bakıyo tövbe töve.bakma len.
|
|