hıgh school musical - NEDEN SHARPY???


şimdi hepiniz soruyorsunuz.neden sharpygamze diye.nedeni şu;bende çoğunluk gibi ilk önce gabriella yı seviyordum.ama bir baktımki sharpy daha güzel daha havalı,daha süslü... çok güzel geldi ve bende herkes grubundan çıkıp bazıları grubuna girdim.HERKES BİRGÜN SHARPYCİ OLMASIN BIRAKIN O ŞEREF BİZE KALSIN!!!

bu site yapıldığından beri 8522 ziyaretçi (23453 klik) arkadaşımız buradaydı!

sevgili arkadaşlar;
ilk önce siteme girdiğiniz ve bu mesajı okuyacak kadar sabrınız olduğunuz için sizi kutluyorum.
ben bu siteyi sizden kıskandığım için veya kimseyi kıskandırmak için yapmadım sadece kafamdaki neden benim sitem yok düşüncesi ile yapmak istedim.
size kendimden bahsedeyim.1996 yılında konyada doğdum ben 2 yaşındayken babamın işi nedeni ile buraya taşındık.halada burdayız.dedikodu yapmak benim hobimdir,birilerini ispiyonlamayıda sevmem değil.bunların yanı sıra klasik baleye vede müziğe ilgi duyarım.derslerim iyidir.dersler demişken geçtiğimiz günlerde hepimiz karnelerimizi aldık bazılarımız sevindi bazılarımız üzüldü.neyse tamam madem istiyorsunuz kapatalım bu konuyu.
ben sizi daha fazla tutmayayım ya hala ne bakıyorsunuz böm böm diğer sayfalarıda gesenize.bak hala bakıyo tövbe töve.bakma len.
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol