|
|
| |
|
| |
hıgh school musical - güzel sözler
|
|
* Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?
* Hayati gözyaslarinla ödüllendirecegine gülücüklerinle cezalandir....
* Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi.
* Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...
* Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba Dünyada bir çok insan var.Kimi mutlu kimi mutsuz, Kimi ağlayıp kimi gülüyor ama güzelliklere ve mutluluğa layık bir insan var o da su an mesajımı okuyor...
* Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.
* gülmek icin mutlu olmayi bekleme, belki mutluluk gülüsünde saklidir. sakin aglayayim deme, kim bilir belki bir yerde senin bir tek gülüsün icin yasayan biri vardir.
* Sen seni seveni göremeyecek kadar körsen seni sevende seni sevdiğini söylemeyecek kadar gururludur.
* Polis bi gün 3 arkadaşın evine baskın düzenlemiş.Sizi uluslararası kaçakçılıktan tutukluyorum demiş.Adamlarda ;"Abi biz galatasaraylıyız uluslararası ne işimiz olabilirki?"demiş.
* GözLerin daLarSa biLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa biLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan biLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa biLki SenSiz ÖLdüM..
* Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem
* Cicekler bahcesinde gecsede ömrüm senin üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm sen buna degersin be gülüm Düşlerim vardıgörmekten korktuğum,hislerim vardı söylemektenkorktuğum,şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum,şimdisen varsın kaybetmekten korktuğum
* Eger Son Nefesimi Vermeden Once Mutlu Olacagini Bilirsem Cehenneme Bile Gulerek Giderim.!
* Seviyorum seviyorum haykırarak söylüyorum kimselerden korkmuyorum ölümüne seviyorum bigün bana soracaksin ben mi dünya mi diye.Ben dünya diyecegim ve sen küsüp gideceksinama bilmeyeceksinki benim bütün dünyam SENSIN!
* Kızlar sevgiyi kalplerine,erkekler ise ceplerine koyar! benim ceplerim dolu sevgini bomboş olan kalbime yazıyorum
Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi başkasına bakar mı?
* Bu gün bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında , Eğer ki bir gün beni ararsan ya meyhanedeyimdir yada tam karşısında...
* Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın.. Karanlığa bak yüzümü göreceksin.. Elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum birazdan ÖPÜLECEKSİN..
birazda gülelim yaa.
* uzun lafın kısası : UL
* Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi
* Bu erikson, başka erik yok.
* Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.
* En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.
* Allah'ım kendim için birşey istemiorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.
* Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.
* Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!
* Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma.
* Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti.
* Ey yükselen nesil. . .İn ulan aşağı.
* Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi
* Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim
* Selam, ben Aydan Sener - Hadi yaa... Ben de Dünyadan Neil Armstrong
* Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!
* Ilahi Azrail sen adami öldürürsün
* Oglumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!
* Sen hic sahanda yumurta yedin mi? Evet....Peki deplasmanda yedin mi?
* Bataryası zayıf rüyalarımıza şebeke hatası nedeniyle 1 süre ulaşılamadı. Şimdi full çeken hattımla seninleyim.
* Bu cekicilik, bu asalet,hele o büyülü gözler. allah bütün güzelligi bir kiside toplamis. neyse benden cok bahsettik.sen nasılsın
* Sün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!
* sevmek cay, sevilmek seker bizim gibi garibanlar cayi sekersiz icer.
* Dünya döner ay kebap
* Adamin biri yerde elli bin lira bulmus, ayakli bin lira bulamamis...
* Noel babanin niye hiç eli yoktur?....çünkü NO-EL baba
* Adamin biri "saat kaç" demis saat de kaçmis
* O kadar iyi uyurum ki bu isi gözüm kapali yaparim
* Kaptan ali sesleniyor kaptan ali sesleniyor; "cikarin beni bu kaptan
* Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur
* Saçımı süpürge yaptım elektrik süpürgesi çıktı beni terk etti
* Yasınız kaç?
- Vallahi her yıl değişiyor
* Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış
* Aşk havuzuna aptal düşer ama beni ittiler!
sevgilinizdenmi ayrıldınız.bu nickler tam size göre.
Eskiden olsa arkandan bakar ağlardım, şimdi ardıma bile bakmam. Eskiden uğruna dünyaları yakardım, şimdi bir kibrit bile çakmam.
Kim Démişki SarhoşLuk Kötü Şéy Oysa Bén Hérşéyimi Ayıkén Kaybéttim..
aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri
Gittiğin gün kendin gibi herşeyimi alıp gittin.Sen gittin ben bittim.
Kader deyip çekip gittin.Sen suçlu değilsinde,kader mi suçlu ey zalim.
Eğer birgün bu aciz vücudum musalla taşına konunca suçu neydi diye sorarlarsa sen söyle meyhaneci tek suçu sevmekti de.
EnTeL DeGiLizKi MaNiTaMIz OLSuN,CaDDeLi DeGiLiZKi AraBaMIZ OLSuN. BiZ CaKaLDeReLiYiZ BIrAKINDa FarKImIz OLSun.!!!
DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir
HeR GeNÇ DeLiKaNLıNıN BiR SeVGiLiSi oLaBiLir AmA, HeR GeNÇ KıZıN BiR DeLiKaNLı SeVGiLiSi oLaMaZ!!!
ßiz zenGin CocuqLarı Gißi $ıK Giyinip PahaLi HeDiYeLer aLmayı ßiLmeyiS aMa Teq ßiLdiğimiz ßi$i Wardır SevdiqMi öLümüne Severiz..!!!
SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ&. !!!
GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn&
Sen ßenDen AyrıLmaya Karar VereCek Kadar KüçüLdüySen & ßen Senin UğrunDa ÖLümü Göze ALaCak Kadar ßüyüDüm Demektir
Aydınlık dunyamı karanlık eyleme,Seven yuregımı sensızlıge surukleme, Her sıgara dumanında aklıma duşme,Duste gor benım dustugum bu hale.
ßir Köpeğim Wardı ßæna Coq SAĞDIKTI ßİR sEVGİlİM wardı Köpeğim Kadar oLamadı.!!!
aĞlamayı FerdiDen ßæğLamayı Orhandan İsyanı MüsLümden Sevmeyi ise YanLızca ßizden öĞrenin..!!
Ne kolumda kelepce, ne yanımda gardiyan,ne gönlümde zulüm,ne ensemde ölüm,o gün yanlızca sen olcaksın gülüm
Ay agliyor sevipte kavusamayanlar icin. Yildizlar sarki soyluyor sevipte sevilmeyenler icin Bende Agliyorum sevipte kavusamadigim askim icin....
şekilli nick arıyorsanız buldunuz...seç beğen al 
×÷•.•´¯`•)» (Buraya msn Ismi) «(•´¯`•.•÷×
(¯`•._.•[ (Buraya msn Ismi) ]•._.•´¯)
• ••^v´¯`×) (Buraya msn Ismi) (×´¯`v^•• •
,.-~*’¨¯¨’*•~-.¸-(_ (Buraya msn Ismi) _)-,.-~*’¨¯¨’*•~-.¸
Oº° ¨ (Buraya msn Ismi) ¨ °ºO
- - –^[ (Buraya msn Ismi) ]^– - -
“•.•´¯`•.•” (Buraya msn Ismi) “•.•´¯`•.•”
`•.¸¸.•´´¯`••._.• (Buraya msn Ismi) `•.¸¸.•´´¯`••._.•
(¯`•._) (Buraya msn Ismi) (¯`•._)
¯¨’*•~-.¸¸,.-~*’ (Buraya msn Ismi) ¯¨’*•~-.¸¸,.-~*’
•´): (Buraya msn Ismi) 9(`•
.-~•*’ܨ¯`•¸ (Buraya msn Ismi) ¸•`¯¨Ü’*•~-.
¸ .-•~¹° ÆÜ¨ (Buraya msn Ismi) ¨ÜÆ °¹~•-. ¸
׺° Ü` °º× (Buraya msn Ismi) “._.•´¯)
¤ıE`[¤ (Buraya msn Ismi) ¤]´)÷¤
••¤(`×[¤ (Buraya msn Ismi) ¤]×´)¤••
•´¯`•*» (Buraya msn Ismi) «*•´¯`•
]¦”¦[ (Buraya msn Ismi) ]¦”¦[
`•.,¸¸,.•´¯ (Buraya msn Ismi) ¯`•.,¸¸,.•´
[`•.] (Buraya msn Ismi) [.•´]
(`•.•” (Buraya msn Ismi) “•.•’)
“´¯¥¯`” (Buraya msn Ismi) “´¯¥¯`”
“^v^ [ (Buraya msn Ismi) ] ^v^”
“•´¯°• (Buraya msn Ismi) •°¯`•”
•°¯`•” (Buraya msn Ismi) “•´¯°•
§.•´¨’°÷•..× (Buraya msn Ismi) ×,.•´¨’°÷•..§
]|I{”——» (Buraya msn Ismi) «——”}I|
“]”•´º´•» (Buraya msn Ismi) «•´º´•”[”
ğº°Ü¨ (Buraya msn Ismi) ¨Ü°ºıE
׺° Ü` °º× (Buraya msn Ismi) ׺° Ü` °º×
.•´¯`•-> (Buraya msn Ismi) <-•´¯`•
<º))))><.•´¯`•. (Buraya msn Ismi) ¸.•´¯`•.¸><((((º>
- -¤–^] (Buraya msn Ismi) [^–¤- -
~²ºº²~ (Buraya msn Ismi) ~²ºº³~
._|.<(+_+)>.|_. (Buraya msn Ismi) ._|.<(+_+)>.|_.
..|..<(+_ (Buraya msn Ismi) _+>..|..
-•=»ıE=•- (Buraya msn Ismi) -•=»ıE=•-
“°o.O (Buraya msn Ismi) O.o°ıE
º°¨¨°º©©º°¨¨°º© Buraya msn Ismi ©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©
.•´¯(_.•´¯(_.•´¯(_ Buraya msn Ismi _)¯`•._)¯`•._)¯`•.
,-*’^'~*-.,_,.-*~ Buraya msn Ismi ~*-.,_,.-*~’^'*-,
(¯`•.¸¸.•´¯`•.¸¸.-> Buraya msn Ismi <-.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯)
?•?•?/??•?•? Buraya msn Ismi ?•?•?/??•?•?
_|/_-=<><>||[] Buraya msn Ismi []||<><>=-_|/_
¤º°`¯ ¯`°²º¤æ=« Buraya msn Ismi »=椺²°`¯ ¯`°º
(¯`•._(¯`•._(¯`•._( Buraya msn Ismi )_.•´¯)_.•´¯)_.•´¯)
*®*´¯`*.¸¸.*´¯`*Buraya msn Ismi*´¯`*.¸¸.*´¯`*
~^°’,.;:,/’°^~^°’,.;:,/’°^| Buraya msn Ismi |^°’,.;:,/’°^~^°’,.;:,/’°^~
¯`•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯Buraya msn Ismi¯`•.¸¸.•´¯`•.¸¸.•´¯
(¯`•.(¯`•.(¯`•.(¯`•.Buraya msn Ismi.•´¯).•´¯).•´¯).•´¯)
¸.•`¯`•.¸¸.•`¯`•Buraya msn Ismi•`¯`•.¸¸.•`¯`•.¸
(¯`•.¸¸.-> °º Buraya msn Ismi º° <-.¸¸.•´¯)
(`¨§/¨´)—»–@-} Buraya msn Ismi {-@–«—(`¨§/¨´)
°•.¸.•°¯°•.¸.•°¯°•.¸.->Buraya msn Ismi<-.¸.•°¯°•.¸.•°¯°•.¸.•°
|!¤*’~“~’*¤!||Buraya msn Ismi||!¤*’~“~’*¤!|
,._.,-*^~*-,._.,-~>Buraya msn Ismi<~-,._.,-*~^~*-,._.,
.,;`’;_,_;`’;_._;`’;_.Buraya msn Ismi._;’`;_._.’`;_._.’`;,.
»»-(¯`•.•´¯)-> Buraya msn Ismi <-(¯`•.•´¯)-««
(¨:::”"”×_×/”"”:::*)—-} Buraya msn Ismi {—-(+:::”"”×_×/”"”:::¨)
.°•. °•. °•. °•. Buraya msn Ismi .•° .•° .•° .•°.
°º”°¨¨°(_.•´¯`•«¤° Buraya msn Ismi °¤»•´¯`•._)°¨¨°º
(_*/Sweet/*_)(_*/Buraya msn Ismi/*_)(_/*Mylover*/_)
(°¨¨°/°¨¨°» Buraya msn Ismi «°¨¨°/°¨¨°)
(^^(-_-)^^) Buraya msn Ismi (^^(-_-)^^)
||¯|_|¯|_.°•. °•. -> Buraya msn Ismi <-.•° .•°._|¯|_|¯|
²ºº³ xXx_Buraya msn Ismi_xXx ²ºº³
¥-×xXx×-¥~Buraya msn Ismi~¥-×xXx×-¥
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸-(_Buraya msn Ismi_)-,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸
•°l¯l_l¯l*Buraya msn Ismi*l¯l_l¯l•°
~~((-_-))~~_¯¯_/¯¯_Buraya msn Ismi_¯¯_/¯¯_~~((-_-))~~
_-’('-_°_-’('-_Buraya msn Ismi_-’)'-_°_-’)'-_
.o0×X×0o. Buraya msn Ismi .o0×X×0o.
*-._.-* *-._.-* Buraya msn Ismi *-._.-* *-._.-*
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ (Buraya msn Ismi) ¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
<(*_*)>…:…Buraya msn Ismi…:…<(*_*)>
[.. Buraya msn Ismi..]..[..Buraya msn Ismi..]
////[. Buraya msn Ismi .]///
bilgisayar sözleri...
» Abi senin site asp miydi?
-evet ne oldu!
Sanırım benim pc asp desteklemiyor, açamıyorumda
» Dağ dağa kavuşmaz, bilgisayar bilgisayara kavuşur.
» Yazıcının şahidi tarayıcı.
» Kaspersky’nin olmadığı yerde norton’a abdurrahman
» Çökecek windows bilgisayarda durmaz.
» Windows’u seven maviye katlanır.
» Windows’a service pack de yüklesen, windows yine windows’tur.
» Windows’unu açık unutanın ziyaretçisi pek olur.
» Reset’te keramet vardır.
» Eski dos’tan windows olmaz.
» Formatlanmış diskin davası olmaz.
» Windows’uma söven, linux kullansa bari.
» Paran çoksa yeni bilgisayardan bıkma, işin yoksa chatten çıkma.
» Bir virüse sistem yakma.
» Bana işlemcini söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.
» Hatasız program olmaz.
» Ak anti-virüs kara gün içindir.
» Dos işler windows övünür.
» Pc’ye mac vermişler, hani benim akvaryumum demiş.
» Sakınan diskte bad sektör çıkar.
» Ram’sız windows oynamaz.
» Yazılımsız donanım, donanımsız yazılım olmaz.
» Eceli gelen windows mavi ekrana düşer.
» İşletim sistemi windows olanın, başı beladan kurtulmaz.
» Zip’le yatan rar’la kalkar.
» Bin gigabyte’ın olsa da, bir gigabyte’ı olana danış.
» Sora sora crack bulunur.
» Hard diski virüs bassa norton’a vız gelir.
» ’Kazaa’ yüklüyorum demez.
» Beleş anti-virüs programı; virüsü türkü çağıra çağıra ararmış.
» Dos kocamış; windowsun maskarası olmuş.
» Bugünün işini görev zamanlayıcısına bırakma.
» Avi. gelen yerden mp3 esirgenmez.
» Orjinal program kullananı dokuz ağdan kovarlar.
» Ağ alma komşu al.
şimdi msn başlıkları....
©º°¨¨°º©©º°¨¨°º© Buraya msn Ismi ©º°¨¨°º©©º°¨¨°º©
.·´¯(_.·´¯(_.·´¯(_ Buraya msn Ismi _)¯`·._)¯`·._)¯`·.
,-*'^'~*-.,_,.-*~ Buraya msn Ismi ~*-.,_,.-*~'^'*-,
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> Buraya msn Ismi <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
?•?•?/??•?•? Buraya msn Ismi ?•?•?/??•?•?
_|/_-=<><>||[] Buraya msn Ismi []||<><>=-_|/_
¤º°`¯ ¯`°²º¤æ=¬« Buraya msn Ismi »¬=椺²°`¯ ¯`°º
(¯`·._(¯`·._(¯`·._( Buraya msn Ismi )_.·´¯)_.·´¯)_.·´¯)
*®*´¯`*.¸¸.*´¯`*Buraya msn Ismi*´¯`*.¸¸.*´¯`*
~^°',.;:,/'°^~^°',.;:,/'°^| Buraya msn Ismi |^°',.;:,/'°^~^°',.;:,/'°^~
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯Buraya msn Ismi¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯
(¯`·.(¯`·.(¯`·.(¯`·.Buraya msn Ismi.·´¯).·´¯).·´¯).·´¯)
¸.·`¯`·.¸¸.·`¯`·Buraya msn Ismi·`¯`·.¸¸.·`¯`·.¸
(¯`·.¸¸.-> °º Buraya msn Ismi º° <-.¸¸.·´¯)
(`¨§/¨´)---»--@-} Buraya msn Ismi {-@--«---(`¨§/¨´)
°·.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.->Buraya msn Ismi<-.¸.·°¯°·.¸.·°¯°·.¸.·°
|!¤*'~``~'*¤!||Buraya msn Ismi||!¤*'~``~'*¤!|
,._.,-*^~*-,._.,-~>Buraya msn Ismi<~-,._.,-*~^~*-,._.,
.,;`';_,_;`';_._;`';_.Buraya msn Ismi._;'`;_._.'`;_._.'`;,.
»»-(¯`·.·´¯)-> Buraya msn Ismi <-(¯`·.·´¯)-««
(¨:::"""×_×/""":::*)----} Buraya msn Ismi {----(+:::"""×_×/""":::¨)
.·`?exy`·..·> Buraya msn Ismi <·..·´?mart`·.
.°•. °•. °•. °•. Buraya msn Ismi .•° .•° .•° .•°.
°º"°¨¨°(_.·´¯`·«¤° Buraya msn Ismi °¤»·´¯`·._)°¨¨°º
(_*/Sweet/*_)(_*/Buraya msn Ismi/*_)(_/*Mylover*/_)
(°¨¨°/°¨¨°» Buraya msn Ismi «°¨¨°/°¨¨°)
(^^(-_-)^^) Buraya msn Ismi (^^(-_-)^^)
||¯|_|¯|_.°•. °•. -> Buraya msn Ismi <-.•° .•°._|¯|_|¯|
²ºº³ xXx_Buraya msn Ismi_xXx ²ºº³
¥-×xXx×-¥~Buraya msn Ismi~¥-×xXx×-¥
MSN nick icin farklı şekiller ...
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_Buraya msn Ismi_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
•°l¯l_l¯l*Buraya msn Ismi*l¯l_l¯l•°
~~((-_-))~~_¯¯_/¯¯_Buraya msn Ismi_¯¯_/¯¯_~~((-_-))~~
_-'('-_°_-'('-_Buraya msn Ismi_-')'-_°_-')'-_
.o0×X×0o. Buraya msn Ismi .o0×X×0o.
*-._.-* *-._.-* Buraya msn Ismi *-._.-* *-._.-*
¸,ø¤º°`°º¤ø,¸ (Buraya msn Ismi) ¸,ø¤º°`°º¤ø,¸
<(*_*)>...:...Buraya msn Ismi...:...<(*_*)>
[.. Buraya msn Ismi..]..[..Buraya msn Ismi..]
////[. Buraya msn Ismi .]///
>¢ạи¡м¡ ץoℓĐạ ьųℓĐųм
# ((¯`»¦«´¯)) AşKMeLeGi ((¯`»¦«´¯))
Kahramanlığın ölçütü kaç kişiyi kurtardığın mıdır? Yoksa karşılıksız düşündüğün her insan için bir kahraman mısındır?
| ¤ۣۜ..¤ | ((NİCKİNİZ)) | ¤ۣۜ..¤
ﮓeniﺄ ﮕevﺂשׁﻩrﺙm
Bu can sana kurban...
And if you go, I wanna go with you
And if you die, I wanna die with you
ஐ◄███▓▒░░ Forbidden Love ░░▒▓███►ஐ
«« ẰگЌĮм گéήì گèυêУǿŕµм »»
УąģмµґĻµ کǿќêĶĻąŕđá HêЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм...
phichliq parayla olsa gene yapardıq
ஐ๑((_))๑ஐ๑Şeytanın avukatı๑ஐ๑((_))ஐ๑
I'm 98% beautiful and 2% crazy......
░║ HαβεЯіП ΨоЖ βεП ÕГϋΨояμШ ║░
§ëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM..¡ ®
ZǺLiмiή ZuLмu VǺґگǺ گẽvẽήiή Ǻllah'I VǺґ
»¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«
tEK BİR sOrUm OlCaK BuNlArı kİm dEğErLeNdİrEcEk??
ﻛ є η ط ц ĸ α ℓ ط ê η ط ê я τ α иє s ê s ê η
(*)£®дy(*)™ ((ADI ERAY OLANLAR İÇİN KOYDUM))
BİZ Kİ USTASIYIZ VATAN SEVMENİN
BİZ BU VATANI KARŞILIKSIZDA SEVERİZ...
SENİ KENDİME SAKLADIM...
===>>>ONLY_YOU<<<===
'' »¦« bÿ©râzÿbïkè©âgââÿ »¦« ''
ƒσяєωєя ℓσνє
Her günün son günün olacakmış gibi yaşa.. Çünkü bu günlerden birisi son olacaktır..
ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ
[_bring_me_to_life with your love_]
U.F.O Gören Masum Köylü
ℓσνє му s's..... ร๏๓єtเ๓єร א๏ย ђคשє t๏ ﻮเשє ยק รtђร ฬђเςђ คгє เ๓ק๏гtคสt Ŧ๏г א๏ย
''l๏שє เร ส๏tђเสﻮ ฬђคt เt รєє๓ร'
N α ρ ѕ т є я L é a D é R ²ººº « Séßéßim SénSin..! »CoSSécant ²
♯₥.£.®.ŧ♯
I hope the people haven't bird flu(h5n1)
Ne SeNLe OLuYoR NeDe SeNSiZ
©®UzMaN®©
·#ۼ∂Ģl٤ﻉΨ生
|
|
bu site yapıldığından beri 8522 ziyaretçi (23456 klik) arkadaşımız buradaydı!
|
|
sevgili arkadaşlar;
ilk önce siteme girdiğiniz ve bu mesajı okuyacak kadar sabrınız olduğunuz için sizi kutluyorum.
ben bu siteyi sizden kıskandığım için veya kimseyi kıskandırmak için yapmadım sadece kafamdaki neden benim sitem yok düşüncesi ile yapmak istedim.
size kendimden bahsedeyim.1996 yılında konyada doğdum ben 2 yaşındayken babamın işi nedeni ile buraya taşındık.halada burdayız.dedikodu yapmak benim hobimdir,birilerini ispiyonlamayıda sevmem değil.bunların yanı sıra klasik baleye vede müziğe ilgi duyarım.derslerim iyidir.dersler demişken geçtiğimiz günlerde hepimiz karnelerimizi aldık bazılarımız sevindi bazılarımız üzüldü.neyse tamam madem istiyorsunuz kapatalım bu konuyu.
ben sizi daha fazla tutmayayım ya hala ne bakıyorsunuz böm böm diğer sayfalarıda gesenize.bak hala bakıyo tövbe töve.bakma len.
|
|